maandag 14 mei 2018

Maaltafelboekje van 7

Hier zijn we met het laatste maaltafelboekje! Wat ben ik trots dat ik dit tot een goed einde heb gebracht ;). Meestal blijft het materiaal dan slingeren of ben ik alweer aan iets nieuws begonnen voor ik het hier heb gepost, maar dit keer is het me echt gelukt. Na de boekjes van 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 en 10 had je nog dat van de tafel van 7 tegoed!



Via het tabblad rekenen kun je nu alle boekjes makkelijk gratis downloaden. In de toekomst komen er ook nog boekjes voor de deeltafels. Ik leer die immers apart aan. Eerst komen alle maaltafels aan bod en daarna alle deeltafels. De kinderen gebruiken op die manier de uitkomsten van de maaltafel voor het memoriseren van de deeltafels. Naar mijn aanvoelen gaat het op die manier een stuk makkelijker. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...