maandag 13 februari 2017

Mijn eerste publicatie!

Ik deelde het al op mijn Facebookpagina, maar misschien is nog niet iedereen op de hoogte. Niet dat het nu zo'n big deal is, alhoewel, trots ben ik wel een beetje ;). Een tijdje terug werd ik gecontacteerd door Klasse. Ze vroegen mij of ze een artikel mochten wijden aan 'mijn' slingerlezen. Ik voelde me vereerd en was natuurlijk meteen te vinden voor hun voorstel. Het enige wat ik vroeg was of er een linkje naar mijn blog kon geplaatst worden. Aja want hoe meer zielen, hoe meer vreugd é ;).

En dus zo geschiede. Deze week kreeg ik mijn moment de gloire om Klasse en kun je me op de frontpagina van Klasse zien blinken. Allé, ik niet, maar mijn slingerlezen...



Weet je nog niet wat slingerlezen inhoudt? Kijk dan zeker eens op mijn tabblad lezen
Daar vind je er alles over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...