donderdag 8 december 2016

Nieuwjaarsbrief 2017

Ik ben er wat laat mee misschien, maar misschien sla je het volgende al op voor volgend jaar :).
Het wordt een heel kort bericht want het is al laat, maar ik wilde jullie toch nog mijn tekst van dit jaar voor de nieuwjaarsbrief laten zien. Ik vond hem ergens op een van de groepen op Facebook en ik paste hem een klein beetje aan...

liefste …

2017, wat een getal!
een nieuw jaar met feest en al.

2017, wat een geheel!
we rekenen maar tot 100
en dat is al veel.

ach wat, getallen laten me nu even koud
wat telt is dat ik van je houd.

Ik geef je 2017 kusjes…
nee, dat is te maf!
maar drie dikke zoenen
kunnen er wel nog van af.

een heel gelukkig 2017
van je kapoen…

Voor elk kind druk ik de tekst af want de kinderen schrijven de brieven over. Deze worden dan later op een geplooid A3-blad geplakt. Links zie je de brief, rechts het schrijfblad.


Wil je het schrijfblad of de tekst downloaden? Dan kan dat! Kijk snel onder de volgende link!



Slaapwel iedereen en tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...