zondag 20 november 2016

Het vervolg van het populaire Jip en Janneke

Vorige zaterdag vertelde ik jullie hier over het dobbellezen in mijn klas en ik had het specifiek over het onderdeel 'verhalen'. Toen deelde ik een eerste deel van Jip en Janneke en jullie leken me laaiend enthousiast :). Daarom typte ik lustig verder en maakte ik een nieuwe bundel.

Wil je eerst nog wat meer uitleg over het dobbellezen of miste je het blogpostje van vorig weekend? Neem dan zeker eerst eens een kijkje onder de volgende link.

De verhalen werden weer in een hedendaags, Vlaams jasje gestoken en zien er terug als volgt uit...


Ben je opnieuw geïnteresseerd en ontvang je graag het tweede deel met 30 verhalen?! Laat hieronder dan een reactie achter of stuur een mailtje naar gietjescorner@hotmail.com.

Intussen drukte ik zelf al deel 1 af en maakte ik er met de inbindmachine van op school twee boekjes van!

25 opmerkingen:

  1. Het is fijn om je zo actief bezig te zien. Duimpje omhoog :).
    Ik ben zeker geinteresseerd in de jip en janneke.
    Marijke.hellin@telenet.be

    Doe zo verder.
    Groetjes
    Matij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We doen ons best om de draad weer op te pikken ;). De verhalen werden verstuurd!

      Verwijderen
    2. Wat een leuke blog. Je hebt heel veel leuke ideeën die stuk voor stuk mooi zijn uitgewerkt. Ik ben ook wel geïnteresseerd in de verhalen van Jip en Janneke. Zou je die kunnen doorsturen aub. Dank je wel. Mijn mailadres: tom.elke@live.be

      Verwijderen
    3. Ik verstuurde deel 1, 2 en 3 alsnog!

      Verwijderen
  2. ik heb ook wel interesse! kristien.willems @ student.kdg.be (aan elkaar uiteraard ;-) ) Super fijn materiaal dat je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag had ik ook deel 2 ontvangen. Bedankt hiervoor.
    jessicadhondt@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je intussen alle drie de delen hebt ontvangen.

      Verwijderen
  4. Ik heb ook interesse in beide delen :daphnemallet@hotmail.com. Alvast bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een klasse!
    Graag ontvang ik de jip en janneke verhalen. (mocht het nog kunnen, dan ontvang ik ook graag de fishes voor bij het pacmanlezen)
    famrousse@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je de delen van Jip en Janneke doorgestuurd. De fiches nog niet omdat ik er eerst nog een aantal fouten zou willen uithalen én ik maak er ook nog een deel bij. Ik post ze zo snel mogelijk op mijn blog en laat dan zeker je e-mailadres achter. Dan stuur ik ze zo snel mogelijk door.

      Verwijderen
  6. Hallo Gietje

    Wat een interessante blog!!! Knap werk! Is het mogelijk om de verhalen van Jip en Janneke door te sturen aub? swertskizzy@msn.com
    Wij werken voor spelling met woordpakketten en heb spelletjes gemaakt voor het inoefenen van controledictee 1 en 2. Hebt u interesse? Dan stuur ik u die door.

    Fijne werkdag.
    Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik stuurde je eindelijk de verhalen door. De spelletjes zijn uiteraard meer dan welkom ;). Alvast bedankt!

      Verwijderen
  7. Hallo Gietje

    Wat een interessante blog!!! Knap werk! Is het mogelijk om de verhalen van Jip en Janneke door te sturen aub? swertskizzy@msn.com
    Wij werken voor spelling met woordpakketten en heb spelletjes gemaakt voor het inoefenen van controledictee 1 en 2. Hebt u interesse? Dan stuur ik u die door.

    Fijne werkdag.
    Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi, ik heb interesse in de verhalenbundels van Jip en Janneke! Wat een knap werk weer!
    nele.lerat@hotmail.com
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, ik heb zeker interesse in de Jip en Janneke verhalen.
    Wat fijn dat je ze wilt delen met ons.
    e.van werven@xs4all.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook interesse in de Jip en Janneke verhalen.
    Knap werk!
    jufsofie@talentenhuis.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede avond,
    Graag ontvang ik ook hiervan een mailtje al dat past.
    Weer fantastisch materiaal lijkt me...
    kim.steynen@sintludgardis.be
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Gietje,
    Ik heb ook interesse in de verhalen van Jip & Janneke.
    liesl.depeuter@sasbaal.be
    Super materiaal !
    Alvast heel erg bedankt dat je dit wil delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb ook interesse in de verhalen van Jip en Janneke. Alvast erg bedankt voor dat mooie werk!
    carmen_swinnens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig materiaal!
    Ik heb zeker interesse in de verhalen van Jip en Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kan ik alle delen krijgen? Daar wil ik graag mee aan de slag. linn.eynatten@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...