zondag 25 september 2016

Rekentoetsjes bewerkingen

Ik vertelde jullie op mijn blog al eerder over mijn rekenschrift. Vanavond ga ik er niet verder op in want ik wil snel mijn bed gaan opzoeken, maar niet voor ik hier nog iets gedeeld heb. Het is immers alweer véél te lang geleden. Bij deze dus een serie toetsjes die handig kunnen zijn in het tweede, derde of zelfs vierde leerjaar. Elk bestand bestaat uit twee identieke blaadjes omdat ik 2 pagina's op één vel papier afdruk. Zo kunnen de toetsjes netjes in een A5-schrift worden geplakt.

Ze zien er allemaal als volgt uit...


En je kunt ze uiteraard weer heel makkelijk downloaden!

In de toekomst volgen er zeker nog toetsjes, maar die zullen niet meer voor vandaag zijn :).
Tot gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...