maandag 30 mei 2016

Jaarkaartjes

We naderen alweer het einde van het schooljaar en het is niet altijd even makkelijk om die laatste dagen nog zinvol in te vullen. Nog werk en ideeën genoeg, maar de kindjes willen niet meer altijd even goed mee. Ze zijn tenslotte moe na tien maanden hard werken :).

Daarom vind ik de volgende kaartjes wel leuk. Ze zijn niet van mijn hand en ik wil dus zeker geen pluimen op mijn hoed steken die me niet toe komen, maar je kunt ze via de volgende link makkelijk downloaden!

Het is de bedoeling om in een kring of in groepjes te gaan zitten en het voorbije schooljaar aan de hand van zinvolle vragen te evalueren.

De kaartjes zien er als volgt uit...



Bron:
* http://www.malmberg.nl/juf/Kaartjes/archief-1/Jaarkaartjes-1.htm

1 opmerking:

  1. Beste,
    Zou het kunnen dat deze link niet meer bestaat?
    Kan ik op een andere manier dit blaadje downloaden?
    Alvast bedankt,
    Mvg
    Stefanie Rosseel

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...