vrijdag 27 mei 2016

Flitskaarten voor maal- en deeltafels

Vroeger maakte ik al kaartjes voor alle maal- en deeltafels en die gebruikte ik echt al heel erg vaak, maar zoals ik al eens op een vorig blogpostje zei, was het onmogelijk om nog veel van die kaarten te maken. Misschien is onmogelijk een verkeerd woord, maar het zou me echt te veel tijd kosten om alle oefeningen tot 100 op die manier te fabriceren. Daarom koos ik een tijdje terug voor een makkelijkere weg en maakte ik intussen al alle oefeningen tot 100 (plus), alle min- en plusoefeningen tot 10 en ook alles tot 20. Een overzichtje van deze flitskaarten vind je via deze link.


Ik vertelde er toen ook meteen bij dat ik ook al kaarten voor de maal- en deeltafels heb en die deel ik vandaag met jullie! Ze zien er opnieuw als volgt uit...


en onder de volgende linkjes kun je ze allemaal GRATIS downloaden:
Flitskaarten deeltafels

Heel veel plezier ermee en ik wens je alvast een spetterend weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...