maandag 22 februari 2016

Samen op weg naar Pasen!

Er bestaan heel wat mooie liedjes, maar wanneer je ze nodig hebt, vind je ze meestal niet. Daarom ook dat ik alles wat ik tegenkom hier post. Dan vind ik het makkelijk terug op momenten dat de tijd soms heel erg dringt ;).

Dit keer een godsdienstig lied over de veertigdagentijd. Eigenlijk komt dit onderwerp niet echt aan bod, maar het gaat wel over de weg naar Pasen. Wat er allemaal is gebeurd met Jezus in die periode en hoe wij deze dingen nu moeten toepassen op ons leven (maar dan behoorlijk makkelijk verteld :)).

Ik zet het zeker in tijdens mijn godsdienstlessen en dan kan ik het ook gebruiken bij het gooien van de dobbelsteen (Lied). Weet je niet waarover ik het heb? Kijk dan zeker even hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...