woensdag 3 februari 2016

Een nieuwe start in 1-2-3, dat kan ik nie ;)!

Ik zit al behoorlijk wat uurtjes achter mijn computer en veel nieuwe berichten kwamen er hier nog niet langs. Ik wilde vanmiddag SNEL voor een nieuw jasje voor m'n blogje zorgen, maar viel dat even tegen zeg ;).

De foto moest verwijderd worden (want die klopte immers niet meer) en ook de omschrijving van mijn blogje had een update nodig. Dat verliep al bij al vlot, maar ik wilde ook iets met meer pit en Gietjes Corner mocht ook een tikkeltje persoonlijker. Het is immers de bedoeling om binnenkort al mijn blogs in hetzelfde kleedje te stoppen. Dan is er wat uniformiteit en vallen alle Gietjes hopelijk meteen op. Ik moet echter eerst zeker van mijn stuk zijn en dat ben ik jammer genoeg nog niet (al had ik gehoopt dat dit op een woensdagnamiddag realiseerbaar was ;)). 


Velen onder jullie vonden zwart nogal hard en daarom rammelde ik ettelijke keren aan het sjabloon en klikte op tientallen kleurencombinaties. Voor vanavond heb ik er genoeg van en ik wil nu vooral nog even met de inhoud - in plaats van met de lay-out - bezig zijn. Daarom probeer ik de komende dagen (en vakantie) werk te maken van mijn labels (want die wolk ziet er niet uit!) en doe ik een poging om alle berichten in overzichtelijke tabbladen te gieten. Ik hoop echt dat we dan weer vertrokken zijn voor jaren blogplezier!

Bij deze mag je de komende dagen en weken steeds meer (overzichtelijke) tabbladen verwachten, maar morgen post ik ook eindelijk nog eens wat materiaal. Een tipje van de sluier zie je hieronder... 


De schrijfwerkblaadjes zijn nog maar een begin hoor want er kregen hier de afgelopen weken en maanden weer heel wat ideeën vorm! Gietjes Corner is dus klaar voor een spetterend 2016! Eindelijk! Hopelijk zijn jullie er ook klaar voor!

2 opmerkingen:

  1. Zot zijn doet geen zeer! Chapeau! Je bent een sterke madam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al benieuwd naar die schrijfblaadjes van jou! Leuk om eens als herhalingsles te geven in bijvoorbeeld een kleiner formaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...