vrijdag 21 augustus 2015

Beginnen bij het begin!

Ik dacht weer van veel meer tijd te hebben, maar intussen is het hier drie weken stil geweest en heb ik eigenlijk nog geen enkel postje klaar staan. Eerst was er wat 'paniek', maar na wat bezinktijd besef ik dat er niets anders opzit dan te beginnen bij het begin. Ik moet mezelf dat wel degelijk eens gaan inprenten want anders wordt dat hier echt overal een warboel vanjewelste :).

De volgers onder jullie weten intussen dat er dit jaar een verhuis op het menu stond. Sinds 2000 zijn mijn wederhelft en ik samen, in 2009 gingen we op een appartementje samenwonen en in 2011 kochten wij het huis van de grootouders van Pieter. Toen zag dit er zo uit...


Na heel hard werken maakten we er dit van... 


Ik zeg nu wel 'we' maar laat ons duidelijk stellen dat mijn wederhelft hier al ettelijke uurtjes meer heeft gesleten. Daarom ook dat ik zo trots op hem ben. Dat mag hier op Gietjes Corner nog eens expliciet gezegd worden :). Er is nog heel veel werk aan ons droomhuis, maar we zijn toch blij dat we al zo ver zijn gekomen. En het raam rechts op de foto, dat is mijn bureau (geïntegreerd in mijn leefruimte). Dat wordt voortaan de plaats waar er materiaal ontwikkeld zal worden en hier nu met een veel regelmatigere klok (hoop ik) zal verschijnen.

Ik wens iedereen in België heel goeie voorbereidingen voor het nieuwe schooljaar toe en laat die pageviews maar komen é ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...