woensdag 15 april 2015

Enfin... Eindelijk... Eureka!

Alle woorden zijn goed om dit aan te kondigen! Vanaf vandaag zijn alle documenten die ik ooit op Gietjes Corner met jullie deelde meteen beschikbaar! Ik voorzag elk berichtje van een link naar Google Drive waardoor jullie meteen alles gratis kunnen downloaden. Op die manier kunnen jullie veel sneller aan de slag én hoef ik niet zo veel tijd meer vrij te maken om te mailen. Dat heeft het enorm grote voordeel dat ik nu nog meer vrije uren zal kunnen spenderen aan het bedenken en zelf maken. Als dat geen goed nieuws is :).

Ik heb een paar dagen achter de computer gesleten en ik zag het ook heel even niet meer zitten, maar oké, we zijn er geraakt. Alle linkjes zijn er, alle reacties werden beantwoord en ook mijn mailers kregen een berichtje. Daarnaast zorgde ik ook voor een vollediger overzicht op mijn tabblad 'Eigen lesmateriaal'. Nu zou daar ongeveer alles wat ik ooit al voor mijn klas maakte, moeten verzameld staan.

Vandaag dus geen nieuw materiaal, maar een overzichtje van wat ik vanaf nu ook gratis ter beschikking stel.

* Heel veel doelen: voorlopig spelling, wiskunde, schrift en muzische vorming. Van muzische vorming zelfs lijsten voor de hele lagere school! Wero is nog in de maak!

* Alles wat je nodig hebt om met de bonnen aan de slag te gaan, vind je hier.








* De doos met hoofdletterkaartjes vind je hier.









* Een breukendoos is in elke klas van de lagere school een handig ding. Meer daarover hier.












* De Paasbundel vind je hier, maar eerder deelde ik ook al een bundel voor de herfst- en kerstvakantie!









* Ook de gebedjes voor mijn gebedsdoos blijven superpopulair. De hele verzameling vind je hier.








* De verjaardagstaart en kaarsjes kun je nu hier makkelijk downloaden en aanpassen.








* Voor lezen heb ik niet alleen de leeslijsten, ik heb ook fiches per AVI-niveau (AVI 1 - AVI 2 - AVI 3 - AVI 4 - AVI 5 - AVI 6 - AVI 7 - AVI 8 - AVI 9)







* Ook deze pictogrammen voor een babbelmeter zijn behoorlijk populair. Je downloadt ze hier.




* De klastaken vind je hier.






* Een memory voor Pasen zie je hier.












... en zo kan ik wel nog een tijdje doorgaan :). Snuffel gerust nog wat rond en laat vooral niet na om mijn blogje met iedereen te delen! Er kunnen namelijk nog wat bezoekers bij!

Geniet van de zon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...