donderdag 12 maart 2015

Woordfrequentielijst voor de eerste graad!

Ik liet jullie zondag al weten waar ik nu weer mee bezig ben en ik moet zeggen dat het behoorlijk wat tijd in beslag nam om een volledig overzicht voor het tweede leerjaar te maken.
De woorden van het eerste leerjaar gebruikte ik als basis en daarna voegde ik ook nog alle woorden van het tweede leerjaar in. Op die manier heb je een heel handig overzicht om dictees, toetsen en oefeningen voor te bereiden.


Het document bestaat uit 8 blaadjes en kun je hier gratis downloaden! Heel veel plezier ermee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...