woensdag 25 maart 2015

Intermezzo...

Al meer dan een week stil hier, ongelooflijk... maar ik probeer me er vooral niet meer druk in te maken. Vroeger zou ik het erg hebben gevonden als ik mijn blogje niet elke dag van iets nieuws had voorzien. Nu besef ik al een tijdje dat er meer dan werken alleen is :). Toch kriebelt het nog steeds even hard hoor. Ik ben dan ook weer bezig met 1001 dingen (alweer).

Zo wil ik:
* mijn bakjes namaakgeld verder vullen zodat ze eindelijk volledig inzetbaar zijn (en ze niet meer in mijn living blijven rondslingeren)
* nog een aantal extra leesbundels maken zodat ook mijn toplezers haver genoeg blijven krijgen (een bundel per maand bleek dus niet genoeg)
* de lessen toepassingen opnieuw uitwerken zodat de kinderen er meer van opsteken, nu blijven ze naar mijn aanvoelen wat ter plaatse trappelen
* spelletjes rond de tafels uitwerken zodat er in het laatste trimester nog keihard gewerkt kan worden
* een leescircuit bedenken waar ik volgend jaar meteen mee aan de slag kan
* extra bundels maken voor de lessen taal want ik heb er heel wat voor rekenen, maar bij taal werk ik alleen maar met de scheurblok van Kompas
* ...

Daarnaast is er alweer voer voor een paar weekmenu's, heb ik het volgend boek al klaarstaan en kan ik nog een paar recepten delen. Genoeg plannen en ideeën dus, alleen nog wat tijd vinden. Tot gauw, dat beloof ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...