zaterdag 21 februari 2015

Mister Spaghetti!

Op mijn blogje viel het nog niet echt op, maar ik heb wel degelijk een weekje vakantie achter de rug. Samen met een paar vriendinnen spraken we - zoals elke verlofperiode - een dagje af en dan gaan we 's avonds iets eten. Dit keer werd er voor Mister Spaghetti gekozen. Ik had er nog nooit eerder over gehoord, maar je kunt er lekker eten voor een heel schappelijke prijs. Aangezien wij hier al een jaartje of drie aan het verbouwen (én huren) zijn, klonk dit uiteraard als muziek in mijn oren ;).

Je kunt er niet alleen eten, je kunt er ook pasta afhalen. Er is echt voor elk wat wils op de kaart. Zo zijn er een aantal recepten zonder vlees en ook de kinderen komen er aan hun trekken. Sommige gerechten zijn heel traditioneel, andere zijn dan weer een pak moderner. Het kleine, gezellige restaurantje bevindt zich in het stadscentrum van Roeselare en is elke dag open, behalve op maandag.



Misschien een handige tip voor alle hardwerkende leerkrachten, mama's,... onder ons !

Intussen werkte ik ook mijn pagina 'Uit-tips' bij. Er staat nog niet zo heel veel op, maar ik heb dan ook niet veel vrije tijd :). Je vindt er interessante restaurantjes en reistips voor wie alweer plannen maakt voor de volgende vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...