dinsdag 23 december 2014

Grote winterschoonmaak - Deel 1

Zoals ik gisteren al zei, probeer ik er weer wat structuur en regelmaat in te krijgen. Voor ik aan de slag ga met Google Drive ga ik ook de andere tabbladen aanpakken en vervolledigen. Zo begon ik gisteren met mijn lijstje boeken. De laatste maanden las ik echt heel weinig, maar daar wil ik in 2015 weer verandering in brengen. Lezen betekent immers een van de weinige keren dat ik me helemaal probeer te ontspannen en laat dat nu net iets zijn waar ik nood aan heb ;).

Bon, ik heb dus een aantal dingen aangepast of bijgevoegd.
* Op mijn tabblad 'Gelezen boeken' heb ik nu een aantal toegevoegd. Zo moet ik niets steeds opnieuw tellen als ik wil weten hoeveel boeken ik al op Gietjes Corner postte :).
* Bovenaan het tabblad heb ik ook een link naar mijn Pinterestbord geplaatst. Sommige mensen zijn immers verzot op pinnen en op die manier heb je meteen een tweede mooi overzicht van alle gelezen boeken.


* Achter elke pin op Pinterest schuilt nu de juiste link zodat je meteen op het juiste berichtje op mijn blog komt. Op die manier moet je niet meer op zoek naar het boek zelf, maar kun je onmiddellijk de gegevens, de flaptekst en mijn mening lezen.
* De labels werden voor elk bericht aangepast zodat je meteen via bepaalde zoektermen boeken kan vinden. Denk maar aan jeugdboeken, romans, thrillers,...
* Alle boeken die ooit op mijn blog werden gepost, zie je nu meteen ook op mijn tabblad. Zo spaar je veel tijd uit en zie je in één oogopslag waar je naar op zoek bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...