maandag 15 september 2014

Wandplaat leestekens

Ik vertelde jullie eerder al dat ik af en toe een wandplaat zal maken. Van het moment dat ik het nodig acht, probeer ik eentje te maken op maat van de kinderen en dat kan zowel voor taal als voor rekenen zijn. Ik toonde jullie die al rond 'groter dan' en 'kleiner dan' en vandaag maakte ik eentje voor de leestekens.

Kinderen in het tweede leerjaar moeten weten dat er achteraan een zin een leesteken komt. Dit kan een punt, vraagteken of uitroepteken zijn.


Wil je deze wandplaat ook graag gebruiken? Klik dan hier. Het lettertype ziet er wat anders uit dan hierboven, maar ik weet niet hoe dat komt. In een handomdraai maak je er zeker je eigen wandplaat van :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...