zaterdag 6 september 2014

De voorlopige afwerking :)

Ik liet jullie hier eerder al mijn schilderwerken en mijn nieuwe gordijnen zien. Vorige zondag werd er vooral nog gepoetst en opgeruimd en dus ziet mijn klas er weer wat anders uit.

Hieronder zie je enkele klasbeelden...






Er mankeren nog een aantal gele accenten. Zo wil ik mijn boekenrekje twee knusse gele zitzakken plaatsen en ook in de zithoek/kring komen nog een aantal gele, zelfgemaakte kussens. Dan zou er in principe ook nog een vloerbekleding in diezelfde hoek moeten komen, maar dat vraag ik wellicht pas volgend jaar.

Eens er nog nieuwigheden in mijn klas aanwezig zijn, laat ik jullie deze hier zeker zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...