zaterdag 20 september 2014

Boekenmarkt in Tielt

Vandaag trok ik naar de boekenverkoop van Lannoo in Tielt. Ik kreeg de tip van mijn collega Annelies (van Miss Traaitoenaai) omdat ze weet dat ik er bijna jaarlijks naartoe trek. Deze keer had ik geen mailtje ontvangen, maar meer info vond ik op de website van Lannoo.

Ook morgen (21 september), komende woensdag (24 september), vrijdag, zaterdag en zondag (26-28 september) kun je op de boekenmarkt terecht. Je vindt er naast allerlei soorten boeken ook heel wat schoolgerief.


Er liggen ook heel wat verhaaltjes voor beginnende lezers. Aangezien ik mijn leeshoek nog wat verder moet gaan inrichten liet ik me daar even gaan. De boekjes van Bakermat liggen op de boekenmarkt voor 4 euro, op de website van de uitgeverij staan ze aan 6,95 euro. Een mooie korting toch als je niet al té veel geld aan je klasje wil spenderen :).

Weet je dus niet wat te doen morgen? Neem dan zeker een kijkje in Tielt. Je zult het je zeker niet beklagen!

1 opmerking:

  1. De tip was met plezier gegeven... Ben er ook geweest gisteren, rond 15u ongeveer.
    Heb me ook laten gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...