zondag 22 juni 2014

Leesfiches AVI 9

Een tijdje geleden maakte ik er echt mijn werk van en ik kon al jaren deze fiches gebruiken. Jammer genoeg worden de nieuwe niveaus wellicht komend schooljaar ingevoerd dus weet ik niet of ik ze kan omzetten of dat ik effectief opnieuw aan de slag moet. Dat neemt natuurlijk helemaal niet weg dat deze blaadjes een heel goeie leesoefening blijven, zowel voor op school als voor thuis.

Daarom deel ik vandaag nog de laatste bundel leesfiches en wel die met leesniveau 9. Dit is voor kinderen vanaf het tweede leerjaar of groep 4. In totaal zijn er 13.


Ook deze blaadjes zijn weer verkrijgbaar via deze link.

Bron afbeelding:
* http://www.robsversshop.nl/vermaak/kleurplaten/kleurplaat2.asp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...