woensdag 4 juni 2014

Leesfiches AVI 2

Een tijdje geleden toonde ik je hier een aantal leesfiches voor AVI 1. Ik vertelde je er toen ook bij dat ik ook voor andere niveaus zo'n leesblaadjes heb. Vandaag deel ik die van AVI 2. Er zijn er in totaal 25 en ze zien er eigenlijk allemaal hetzelfde uit. Eerst staan er een aantal woordrijen en eronder een paar zinnen.


Het zou kunnen dat je deze blaadjes herkent. Het zijn immers oude die ik in een moderner jasje stak.

Wens je deze blaadjes te gebruiken? Kijk dan hier.


Bron afbeelding:
* http://www.kleurplatenwereld.nl/disneykleurplaten/donald_duck_kleurplaten/

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...