zaterdag 14 juni 2014

Hoofding schrijven

Ik maakte vroeger al een aantal huiswerkjes rond schrijven, maar die schreef ik allemaal met de hand. Nu heb ik graag dat alle blaadjes er een beetje hetzelfde uitzien en daarom maakte ik een hoofding. Ik zal die afdrukken en daar dan de handgeschreven blaadjes onder plakken. Op die manier blijft alles herkenbaar en netjes en daar hou ik nu eenmaal van :).



Onderaan schreef ik ook mijn naam en de naam van de school in voetnoot. Zo zal ik stelselmatig al mijn blaadjes van mijn 'handtekening' proberen te voorzien.

Wil je deze hoofding ook gebruiken of aanpassen aan je eigen noden? Klik dan hier.


Bron afbeelding:
* http://www.animaatjes.nl/cliparts/leendert-jan-vis/

1 opmerking:

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...