zondag 4 mei 2014

Werkblad Boggle

Ik liet jullie hier al mijn kleurrijke letterkaarten voor Boggle zien. Voor dit spel heb je echter ook nog een werkblad nodig. Daarop schrijven de kinderen de woorden die zij - binnen een afgesproken tijd - in elkaar puzzelen. Ik maakte een blaadje waar er 20 woorden kunnen op neerschrijven worden. Dit zal wellicht voldoende zijn voor een tweede leerjaar. Bij mij moeten de woorden uit minimum drie letters bestaan, maar uiteraard kun je de hoeveelheid letters en woorden makkelijk aanpassen.


Binnenkort maak ik ook nog een spelbord en dat toon ik jullie dan ook op mijn blog. Wil je nu al aan de slag met de letters en het schrijfblaadje? Kijk dan hier.


Bronnen:
* http://mrsrojasteaches.blogspot.be/2011/08/boggle-board-w-printable.html (letters Boggle)
* http://pokelai.deviantart.com/art/Geronimo-Stilton-50819637 (tekening Stilton)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...