donderdag 24 april 2014

Welke tafels zijn gekend?

Ik vertelde jullie hier eerder al dat ik vaak gebruik maak van Somprint. Ik zet deze site nu ook in het derde trimester in en dit om te kijken hoe ver de kinderen staan met hun tafels. Het is de bedoeling dat ze van elke tafel een 1-minuut-test doen. Ik bedoel daarmee dat de kinderen zoveel mogelijk oefeningen van een welbepaalde tafel in één minuut moeten maken. Het is de bedoeling dat de kinderen er minstens 20 kunnen maken. Halen ze dat, dan krijgen ze op onderstaand blad een stempel bij desbetreffende tafel. Op die manier heb ik ook een overzicht waar er nog extra aan gewerkt moet worden, zowel klassikaal als individueel.


Wens je ook gebruik te maken van dit blaadje? Klik dan hier.


Bron:
* http://www.jufsamantha.nl/downloads/dagritme/ljv.php?vak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...