woensdag 23 april 2014

Nog meer rustige muziek voor de schrijflessen!

Ik zei jullie eerder al dat ik heel vaak met rustige muziek in de klas werk. Nu doe ik dat ook soms in de rekenlessen, maar ik gebruik deze methode vooral ook in de lessen schrift. Ik liet je hier al een overzicht zien, maar in de paasvakantie voegde ik er nog enkele video's (muziekstukken) aan toe.

Onderstaande links brengen je een voor een naar een rustig stukje muziek van minstens een kwartier. De meeste liedjes duren zelfs een uur of langer.

Eigenlijk zou ik al deze video's van Youtube op mijn blog kunnen zetten, maar je kunt alles terugvinden op mijn bord op Pinterest.

Veel plezier ermee!

1 opmerking:

  1. Whow wat een een heerlijke muziek. Ik ga het ook inzetten in de klas. Ik geef echter les op een VMBO.
    Kun je vertellen wat jouw ervaringen zijn als je muziek opzet tijdens het werken

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...