vrijdag 25 april 2014

Een doos voor de wandplaten schrijven

Ik had je al laten weten dat er weer een doos aankwam en hup, hier is hij al. Ik zat de laatste weken weer niet stil en er kregen opnieuw een paar dingen vorm. De wandplaten met de hoofdletters berg ik op in de volgende doos. Zo vind ik ze makkelijk terug en kan ik er jaren plezier aan beleven!


Wil je de wandplaten met hoofdletters of heb je zin om zelf een doos te maken? Kijk dan hieronder.
* Wandplaten vind je hier.
* Voorblad voor de doos vind je hier.

8 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Graag zou ik de wandplaten van de hoofdletters hebben om te gebruiken in mijn klas. Zou u deze willen doormailen?

    Alvast bedankt

    Emily Triest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Emily, ik weet helemaal niet of je die wandplaten kreeg. Denk van niet want hier staat geen e-mailadres boven. Vanaf vandaag kun je ze gratis downloaden. Hopelijk ben je er nog iets mee!

      Verwijderen
    2. Hallo Gietje,

      De wandplaten lijken me heel gemakkelijk om te gebruiken in de klas!
      Alleen staat de opmaak niet juist om af te drukken en zien de letters er wazig uit als ik het open.
      Zou je ze mij kunnen doormailen? Je zou er mij een groot plezier mee doen.

      Alvast bedankt!
      Groetjes,
      Ilse

      ilseabrahams@helibel.net

      Verwijderen
  2. Dag Grietje,
    kan je mij de wandplaten via mail eens doorsturen? Ik zou ze graag in mijn klas gebruiken, maar als ik ze open zijn ze wazig.

    Groetjes, Evi

    Evi_Vandewal@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze blijven zo wazig jammer genoeg, maar als ik ze ophang dan merken de kinderen daar weinig van. Het valt alleen van dichtbij heel erg op. Sorry voor mijn late reactie trouwens!

      Verwijderen
  3. Beste,

    Ik zou deze wandplaten ook graag in de klas gebruiken. Kan je ze misschien ook naar mij doormailen?

    Heel erg bedankt!

    stien_naets@hotmail.com

    Mvg,
    Stien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal zijn ze heel erg makkelijk hierboven te downloaden. Ik voorzie elk berichtje van een link zodat jullie meteen aan de slag kunnen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, dan hoor ik het graag. En mijn excuses voor mijn late reactie!

      Verwijderen
  4. Beste,

    Ik zou deze wandplaten ook graag in de klas gebruiken. Kan je ze misschien ook naar mij doormailen?

    Heel erg bedankt!

    stien_naets@hotmail.com

    Mvg,
    Stien

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...