dinsdag 7 januari 2014

Nieuwe afleveringen van Loslopend wild vanaf morgen 8 januari

Een tijdje terug toonde Eén een programma met sketches vol vrouwenmoppen. Ik heb het meestal niet zo voor humoristische reeksen of films, maar na positieve reacties bij een aantal vriendinnen heb ik me ook aan een aflevering van Loslopend wild gewaagd. Ik moet zeggen dat ik mezelf vaak herkende en dat ik af en toe echt goed gelachen heb. Misschien moeten jullie het ook eens proberen. Want wat kan er nu meer deugd doen dan eens goed te lachen na een stressvolle dag?! We moeten er echt soms wat meer tijd voor nemen.

Hier is het - zoals in zovele huishoudens - altijd rennen van hot naar her en er moet altijd nog gekookt, gepoetst of gewassen worden. Tijd voor ontspanning leken wij het afgelopen jaar amper te vinden en dat gaf een weerslag op de gezondheid van mijn wederhelft. Daarom maakten we een goeie week terug een lijst met goede voornemens en voila, ik maak morgen tijd om naar de nieuwe reeks van Loslopend wild te kijken.
Stem je tv af op Eén en laat je heel even 20 minuutjes volledig gaan. Je zult het je niet beklagen. En zelfs mannen vinden sommige sketches echt grappig :).

Wil je een voorsmaakje? Dan kan je hieronder naar een filmpje van vorig seizoen bekijken.


Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=w7KTuBG37VA
Eén

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...