vrijdag 31 januari 2014

Maandoverzicht 1

Op 2 januari 2014 maakte ik een lijstje met enkele doelen voor mijn blog. Elke maand wil ik kort even op dat lijstje terugkeren. Het is immers makkelijk om verwachtingen te noteren, maar uiteraard is het net iets moeilijker om ze ook nog te verwezenlijken. Daarom houd ik een stok achter de deur en post ik hier de vooruitgang. Dan weet ik waar ik de komende maanden moet aan werken :).

Een snel overzicht
30 boeken posten - in januari waren er dat vier, nog 26 in 11 maanden te gaan -> HAALBAAR


* minstens 10 naaiwerkjes effectief maken én afwerken - geen tijd gehad in januari -> TANDJE BIJSTEKEN

* minstens 10 keer iets posten over mijn schilder- en tekencursus - nog niet aan begonnen -> TIJD MAKEN

10 nieuwe knutsels met jullie delen (zowel voor kinderen als voor thuis) - vooral werk gemaakt van de originele kerstkaartjes -> IDEEEN VERDER UITWERKEN


5 flockcreaties uitproberen - toch al ééntje -> MOET DUS LUKKEN


3 originele cadeautjes in elkaar steken - nu al twee dus... -> MEER DAN HAALBAAR :)


een 500-tal weetjes blogland insturen (10 per week) - 21 tot nu toe -> DAAR KOMEN DE SPECIALS :)

100 dingen rond het onderwijs (materiaal, versiering, suggesties, tips,...) met jullie delen - deze maand al een 15-tal -> WERKEN, WERKEN EN NOG EENS WERKEN










Het liedje 'Bewegen is gezond': muziek en moves -  vind je hier.
Rustige achtergrondmuziek - vind je hier

12 sites of blogs in de kijker zetten (ééntje per maand) - Worksheetfun -> OP SCHEMA (1 site per maand)

* een 5-tal resto- en reisideeën posten zodat iedereen nieuwe adresjes leert kennen - 2 -> OOK HAALBAAR
-> Mas de Camille, dat lees je hier.
-> De Kluze in Torhout, dat lees je hier.

* de tijd nemen om 5 films te bekijken en ze hier te beoordelen -> NOG WERK VAN MAKEN

* minstens 10 recepten voor beginners - tot nu toe waren dat de donuts van hier -> KOKEN ZAL IK :)

* in totaal zo'n 250 berichten schrijven - ik zit nu aan 31 en sloeg nog geen dag over -> MEER DAN HAALBAAR

* mijn bezoekersaantal verdubbelen (van 30.000 naar 60.000) - ik zit nu al op 40.000 dus... PIECE OF CAKE!

En daarvoor moet ik jullie uiteraard BEDANKEN. Merci aan iedereen die tot nu toe een kijkje op Gietjes Corner kwam nemen! Veel plezier met het lezen en het toegestuurd materiaal. We doen ons best om van 2014 een topjaar te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...