vrijdag 10 januari 2014

Huiswerkblaadje voor het inoefenen van de onthoudwoorden

Bij Kompas zit er per week een huiswerkje in de handleiding. Die luxe heb je bij Kameleon echter niet. Daarom zou ik eigenlijk per thema een aantal huiswerken willen maken. Het is me nog niet vaak gelukt, maar gisteren maakte ik er toch weer eentje. Ik hoop dan in één van de vakanties - oké, wellicht in de grote - een stapeltje te maken zodat ik weer een paar jaar weg kan. Het is altijd fijn als je wat kan teren op gemaakt materiaal. Dan hoop ik dat ik binnen een jaar of vijf niet elke dag meer voor mijn computer hoef te zitten en is er eindelijk weer wat meer tijd voor wat hobby's als naaien, lezen, tekenen, schilderen en zo meer.

Bon, ik maakte dus een huiswerkblaadje bij de onthoudwoorden van thema 5. Omdat er dit keer niet zo veel zijn, herhaalde ik ook enkele woorden uit thema 1 tot en met 4.


Wens je dit blaadje te gebruiken? Klik dan hier.


Bronnen afbeeldingen:
*http://www.jufsamantha.nl/klassenmanagement/ljv.php?vak
* http://www.kleurplaatkleurplaten.nl/boerderijdieren-kleurplaten.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...