zondag 6 oktober 2013

Weetjes verzameld

Zoals jullie op mijn blog al hebben gemerkt, ben ik met heel wat verschillende dingen bezig. Ik werk elke dag keihard voor mijn klas, maar ik hou ook van voetbal, lezen, schrijven, schilderen en tekenen. Daarnaast verzamel ik ook heel graag info en weetjes. Regelmatig vuur ik er hier tien op jullie af en ik vertelde je eerder al dat ik nog heel wat materiaal heb klaarstaan. Elke dag vliegen de weetjes ons dan ook om de oren. Je hoort iets op de radio, je leest iets in de krant of je volgt een quiz op televisie. Er zijn tal van bronnen. Komende week zet ik er weer tien op een rij, maar ik wil het vandaag vooral even over mijn tabblad 'Weetjes' hebben.

Het was al een hele tijd geleden dat ik daar nog iets had geschreven, maar dat bracht ik gisteren in orde. Ik verzamelde er alle weetjes die ik ooit al op mijn blog heb gepost. Daar staan ze nu netjes alfabetisch met hier en daar een bijpassende foto. Moet je je dus klaarstomen voor een of andere quiz? Neem dan daar vlug een kijkje voor je vertrekt. Ik ben er zeker van dat je hier en daar iets oppikt die je tijdens de vragenrondes kan gebruiken. Ik spreek uit ondervinding :).


In de komende weken probeer ik ook mijn andere tabbladen nog helemaal in orde te brengen zodat ik vanaf dan alleen maar vooruit hoef te denken! Deze week kun je trouwens ook nog een nieuw idee voor Vaderdag verwachten. We zijn er wat vroeg bij, maar mijn werkje van vorig schooljaar staat nog steeds te wachten om gepost te worden. Aangezien er ook wel wat uurtjes voor nodig zijn, kunnen we er niet vroeg genoeg bij zijn.

Tot gauw en een prettige zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...