dinsdag 29 oktober 2013

Op naar de 100 Vind-ik-leuks!

Zoals sommigen onder jullie weten heeft Gietjes Corner ook een pagina op Facebook. Gisteren besloot ik om bij 100 Vind-ik-leuks me aan een Give Away te wagen. Vele blogs deden het al eerder en ik kon natuurlijk niet achter blijven. Van het moment dat ik op mijn Facebookpagina 100 'Likers' heb, doe ik alle namen in een pot en verloot ik één van mijn werkjes. Het kan ook zijn dat ik de winnaar een creatie laat kiezen! Dus ga snel naar Facebook en vind Gietjes Corner leuk!



Bron afbeelding:
http://www.carnavalhalle.be/?p=3859

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...