dinsdag 15 oktober 2013

Made by MaZella, een ontdekking in blogland

Als je zelf goed in je vel zit dan komt dit door jezelf, maar ook door anderen. Wat zou je immers zijn, helemaal alleen. Soms zou dat inderdaad misschien wel eens makkelijker lijken, maar mij zegt het me toch niks hoor. Daarom ben ik superblij met al die superlieve mensen rondom mij. Ik ben wie ik ben en dat in de eerste plaats door mijn ouders. Daarnaast zijn er ook nog andere mensen die ik niet zou kunnen missen. Ze steunen mij, ze brengen mij liefde en ze leren me elke dag nieuwe dingen bij. Dit kan mijn allerliefste vriend zijn (die wel eens zot wordt met een vriendin als ik), maar dat zijn ook tal van familieleden, vriendinnen en een paar collega's die ik niet meer zou kunnen missen en die je intussen ook gerust vriendinnen mag noemen.

De uitwerking van een structureerwoord
Op onze school zijn er zo een paar supercollega's waar ik heel veel respect voor heb. Ze brengen iets teweeg bij de kinderen, zijn creatief en schuwen het vele werk niet. Aangezien ik met veel plezier dingen op mijn blog deel, zou ik het natuurlijk leuk vinden als er wat meer juffen dat zouden gaan doen. Daarom spoorde ik juf Majella aan om ook een blog op te starten want ik ben ervan overtuigd dat dit een meerwaarde voor blogland zal zijn. Zeker voor alle juffen en creatievelingen onder ons.

Daarom wil ik hier plaats vrij maken om wat reclame te maken voor Made bij MaZella. Het is een blog die nog in z'n kinderschoenen staat, maar die nu al potentieel heeft. Ik weet hoe moeilijk het is om wat naambekendheid te verwerven en daarom zou ik het heel erg leuk vinden als al mijn lezers ook eens een kijkje bij haar nemen. Je zult er vooral dingen rond naaien en het eerste leerjaar vinden, maar ik ben er zeker van dat MaZella inspiratie kan brengen voor elk van ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...