vrijdag 27 september 2013

Hoekenfiches

Gisteren toonde ik al mijn pictogrammen voor het hoekenwerk, maar ik werkte ook blanco fiches per hoek uit. Ik baseerde me daarvoor op deze bijdrage van op Klascement en smukte alles wat op met de tekeningen van Leendert Jan Vis die ik hier vond. Zo kun je deze fiches gaan invullen als je een spelletje, een website of een opdracht uitwerkt voor je hoekenwerk. Ik heb voor elke hoek een blanco kaart.
































Wil je deze fiches ook gebruiken? Aarzel dan niet en neem hier snel een kijkje.

5 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Ben zelf ook leerkracht van het 2de leerjaar en zocht op het internet om hoekenwerk in de klas wat te vernieuwen en op te smukken. Ik kwam hier terecht en heb al heel wat spulletjes gevonden waarvoor dank!!
    Zou je deze fiches ook willen mailen a.u.b.?
    lesley.verhaeven2@live.be
    Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je gaat lachen met mijn reactie ;-) Ik heb deze hoekenfiche al zooo vaak voorbij zien komen op Pinterest. En iedere keer dacht ik: ik heb ook ooit eenszo'n fiches gemaakt. En deze lijken er toch wel heel erg veel op... Tot ik vandaag eindelijk eens kom kijken bij jou op de site en zie dat ze geïnspireerd zijn op mijn fiches ;-) Fijn dat je even de bron hebt vermeld! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn echt super Evy! Ik ben er nog altijd heel erg blij mee! Ik zie mijn materiaal ook niet graag passeren zonder bronvermelding dus als ik weet waar ik het vandaan heb gehaald, dan is het ere wie ere toekomt ;).

      Verwijderen
  3. Wij zijn volop op zoek naar goede, praktische fiches. Deze zien er erg leuk uit en praktisch. Is het mogelijk om ze via mail door te sturen?
    Alvast bedankt om te delen!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...