woensdag 5 juni 2013

Een nieuwe editie van De Vince, hét voetbalmagazine voor elke Rode Duivelfan

Het was hier even stil, maar dat probeer ik vanaf vandaag weer goed te maken. Ideeën, materiaal en foto's genoeg, maar het is hier nogal druk geweest de afgelopen weken en ik zie er niet onmiddellijk verandering in komen. We zitten dan ook in de laatste rechte lijn van het schooljaar. Een drukte van jewelste dus! Maar daarna komt er vakantie en nog eens vakantie! Dan zou er toch wat tijd moeten zijn om te bloggen. Ik kijk er al naar uit!

Alle voetballiefhebbers onder ons hebben gemerkt dat de Rode Duivels weer helemaal in zijn. Iedereen gelooft in de slaagkansen van de huidige lichting en in België kijkt men dan ook gespannen uit naar de kwalificatiewedstrijd van komende vrijdag. Eerder schreef ik al over De Vince en we zijn nu toe aan een nieuwe editie. Die kun je lezen op de gloednieuwe site van De Vince! Allen daarheen zou ik zo zeggen want na de Fandag van afgelopen weekend zal er komende maandag ook maar over één ding gepraat worden. Zelfs aan de vrouwen werd er gedacht in De Vince en in navolging daarvan heeft de KBVB plaats gemaakt voor een ware vrouwelijke spionkop. We schreeuwen onze Duivels dus allemaal samen naar Brazilië!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...