donderdag 13 juni 2013

Druk bezig met stof, naald en draad

Ik kan jullie jammer genoeg het eindresultaat nog niet laten zien want ik ben helemaal nog niet klaar, maar ik kan toch al iets tonen. Gisteren ging ik met het volgende aan de slag en ik deed vandaag naarstig verder. Dit weekend zou ik jullie moeten kunnen laten zien wat het geworden is. De donkere bollen zijn bruin en het groen is een stuk feller in het echt dan op de foto. Ik liet me even gaan in de stoffenwinkel en kocht onmiddellijk bijpassend garen. Meestal snuffel ik wat rond en vind ik wel iets dat in de buurt komt, maar deze keer is het voor mijn mama en moet het perfect zijn :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...