woensdag 20 maart 2013

De Vince - Een magazine over de Rode Duivels

Naast mijn werk en creatief bezig zijn, heb ik nog tal van andere passies. Eén daarvan is voetbal. Ik had de microbe al van jongs af aan te pakken en ik deinsde er dan ook niet voor terug om met jongens een balletje te trappen. Mijn eigen 'carrière' was echter van korte duur waardoor ik me eerder toelegde op het passieve van het spel. Door het gebrek aan vrije tijd kan ik het niet volgen zoals ik het graag zou willen, maar ik pik toch hier en daar een match mee, zowel voor de buis als in een kolkend voetbalstadion. Ik mis echter nog een match van onze Belgische trots op mijn palmares. De Rode Duivels zijn nu eenmaal weer aan het 'boomen' en ik vind dat ik dringend werk moet maken van een avondje live voetbal. Zolang dit niet op het programma staat, stil ik mijn honger met het schrijven over voetbal. Ik doe dit al een tijdje voor welbepaalde voetbalwebsites, maar sinds kort werk ik ook mee aan 'De Vince'. Een tijdschrift dat je net dat tikkeltje meer info geeft dan al die andere bestaande magazines samen! Nieuwsgierig geworden? Surf dan snel naar http://www.dsgd.be/devince/ of bezoek onze pagina op Facebook.

 Veel leesplezier!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...