zaterdag 29 december 2012

In 2013 maak ik tijd voor ...

Het lijkt wel nestdrang in deze dagen... Nochtans helemaal niet zwanger! Maar ik wil dat het hier allemaal eens grondig wordt gepoetst. Heel vervelend als je eigenlijk liever iets anders zou willen doen zoals lezen, naaien, tekenen, schilderen, knutselen,... Er staan nochtans een aantal projecten op mij te wachten.

Mijn eerste olieverfschilderij is nog niet helemaal af, maar ik begon toch al een tweede. De medecursisten kwamen immers gek van mijn perfectionistisch kantje :)

Ik koos deze keer voor een andere cultuur en zette de basis op doek. Dit keer niet meer met zwarte verf, maar gewoon met potlood. Dit zou ik iedereen aanraden want soms krijg je de zwarte vegen niet meer gedekt. Ze is het nog niet helemaal, maar in 2013 maak ik er iets moois van!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...