woensdag 12 september 2012

Boekentips voor jong en oud

Menig mensen onder ons herkennen zich in lijstjes. Ik maak er elke dag wel een aantal, maar oké, ik geef het toe... Zo zinvol zijn ze niet altijd. Toch heb ik er een paar waar ik best trots op mag zijn en daarom wil ik die dan ook met jullie delen. Vandaag heb ik een nieuw tabblad aan mijn blog toegevoegd - niet omdat de andere al overdreven vol staan hoor - maar gewoon omdat mijn hoofd er behoefte aan had :). Onder 'Wat ik nog wil lezen' vind je een hele opsomming van boeken die ooit in de top tien van de Standaard boekhandel stonden, die in de krant geprezen werden of die vriendinnen ronduit schitterend, hilarisch, spannend of super-romantisch vonden. Zoek er eentje uit of maak gerust een nieuw lijstje. Eentje die op jouw lijf geschreven is. Veel plezier ermee! Nieuwe boekentips zijn uiteraard ook steeds welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Breng de actua naar je klas met een quiz!

Je hebt zo van die momenten dat alles lijkt te lukken en dan zijn er van die dagen dat je denkt: zo wil ik het niet meer. Dan kan je bij de ...